Главная | Регистрация | Вход | RSSВторник, 12.12.2017, 04:31

ПРИВЕТСТВУЕМ

Форма входа
Форум
Главная » 2009 » Май » 10 » Горизонти літа або як звичайні студенти стануть вожатими.
Горизонти літа або як звичайні студенти стануть вожатими.
11:20
  

( з досвіду роботи Білгород-Дністровського училища Південноукраїнського державного педагогічного

університету імені К.Д.Ушинського)

 

  Наше маленьке південне місто з тисячолітньою історією та сучасними навчальними закладами, студенти яких налічують майже половину населення, щороку зустрічає відпочивальників з різних країв. Найбільше серед них дітей, які відпочивають у таборах курортних селищ Сергіївки та Затоки і їх враження про літо, море, табір залежить від роботи вожатих-студентів  Білгород-Дністровського училища Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського.

   Для цього в училищі працює «Школа вожатської майстерності»,  що включає   факультативний курс “Підготовка до роботи в ДОТ” та проведення навчально-тренувальних табірних зборів «Чотири кроки до майстерності» 
  Веде факультатив  Звягіна Лариса Михайлівна – досвідчений педагог, керівник дитячого оздоровчого центру “Чайка”, з яким училище підтримує тісні зв’язки протягом багатьох років. Її досвід, енергійність, творчість, переконують студентів в необхідності серйозної підготовки до відповідальної роботи з дітьми у літній період.  
  Студенти вивчають методику проведення табірної зміни, вікові особливості та проблеми у роботі вожатого, різноманітні форми виховної роботи та готують методичні скарбнички вожатого в яких накопичують кращі зразки необхідних матеріалів для роботи в умовах ДОТ.
   Для залучення студентів до професійно-педагогічної творчості в училищі проводиться серія табірних зборів (осінній, зимовий, весняний та підсумковий), які відображають логіку табірної зміни (організаційний, основний та заключний періоди).
   При проведенні осіннього табірного збору створеються так звані “ситуативні колективи”, які А. С. Макаренко свого часу називав “зведеними загонами”. Ситуативні колективи викликають близьку соціальну установку, емоційний настрій, стимулюють творчу діяльність цієї спільноти. Таке ситуативне товариство функціонує протягом порівняно короткого часу проте стимулює, активізує всіх учасників виявити максимум умінь, винахідливості, оптимізму, працьовитості. 
  Так як такі колективи об’єднують студентів із різних груп, це дозволяє при використанні методу змагання уникнути протистояння між студентами різних груп, сприяє згуртованості та формуванню толерантних відносин не тільки в межах однієї групи, а всіх третьокурсників, створюють близькі умови до тих, які будуть виникати під час роботи у таборі.
  Моніторинг, який проводиться по закінченню кожного зі зборів дає можливість проаналізувати зміни, які відбуваються у студентів в процесі підготовки до літньої педагогічної практики.                

  Багаторічна історія підготовка зі звичайних студентів вожатих дитячих таборів весь час вдосконалюється, бо сучасний табір – це табір, що живе за варіативними програмами, де головне – особистість дитини і післядія табірної зміни.

 

Виштак Ольга Миколаївна

заступник директора з навчально-виробничої роботи

Категория: МОО "Союз вожатых" | Просмотров: 1608 | Добавил: Андрей | Рейтинг: 0.0/0 |
Соцсети
Соц сети конец
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Наши друзья
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Календарь
«  Май 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Поиск
Категории раздела
МОО "Союз вожатых" [15]КВИР [2]
Студенческая жизнь [18]Волонтеры [12]
Лагеря [45]
Все что касается работы детских оздоровительных центров, учреждений, лагерей.

Copyright MyCorp © 2017
Сайт управляется системой uCoz